Blog o mnie, o tym co mnie pasjonuje...

Podróże

wtorek, 04 sierpnia 2009

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z mojego pobytu na Maderze. To tylko wybrane spośród wielu. Mam nadzieję, że miło spędzicie przy nich czas.

Tak daleko polecieliśmy:

Mieszkaliśmy w Hotelu Vila Gale w Santa Cruz. Zadbany,czysty, ładny - mogę go z czystym sumieniem polecić.

Santa Cruz:

madera

Stolica wyspy Funchal:

Madera

W miejscowości Camacha można było zobaczyć w jaki sposób prząśniczka przędnie niteczki :-)

madera nitki

Wybaczcie, jakoś nie mam weny do pisania i dlatego zapraszam do oglądania:

sobota, 20 września 2008

..stolicy wyspy Lanzarotte.Wybraliśmy się tam kolejnego dnia pobytu na wyspie.Oczywiście wyprawa była z przygodami :)). Wykupiliśmy bilet u kierowcy i wyjechaliśmy miejscowym autobusem.W drodze wypatrywaliśmy tabliczki informujacej,że to jest własnie to miasto. Niestety,nie było to takie łatwe. Liczyłam na to,ze kierowca powie nam gdzie mamy wysiąść. Nie powiedział i pojechaliśmy dalej. Jeszcze trochę i bylibyśmy na końcu wyspy. Wysiedliśmy z autobusu i przeszliśmy na drugą stronę, na przystanek skąd należało zawrócić do Arrecife :). I tu kolejna przygoda i cenna rada: pamietajcie trzeba mieć ze sobą drobniaki,bo inaczej kierowca może nie chcieć nas zabrać. My mieliśmy trochę za mało na bileciki, a z papierkowych euro pani kierowca nie chciała wydać reszty. Z pomocą przyszli nam pasażerowe autobusu,którzy pożyczyli eurka i dzieki nim dotarliśmy na miejsce wyprawy:)).

Typowy krajobraz na Lanzarotte:

darmowy hosting obrazków

A to już Arrecife - stolica Lanzarotte.

Podaję za Wikipedią:

"Arrecife - miasto stołeczne wyspy Lanzarote w archipelagu Wysp Kanaryjskich. Tę samą nazwę nosi pobliski port lotniczy.50 785 mieszkańców (2003), obszar 22,72 km². Arrecife nie jest kurortem i atrakcje turstyczne należą tu do rzadkości tym nie mniej warte jest zobaczenia. W szczególności wypada przespacerować się nadmorską promenadą z której przez kamienny most można przejść do starego, morskiego fortu skąd rozciąga się ładny widok na nadbrzeżną dzielnicę miasta. W Arrecife znajduje się jedyny na Lanzarote wieżowiec, w którym aktualnie mieści się pięciogwizdkowy hotel."

Stary fort w Arrecife:

Wdok na nadbrzeżną dzielnicę Arrecife:

Eh..jak miło powspominać :)). Ciąg dalszy już niedługo  :)
A teraz uciekam haftować konkursową choinkę :)

Obiecałam ciąg dalszy wpisu z wyjazdu urlopowego na Lanzarotte :). Zacznę od tego,że na którymś z wieczornych wyjść nad ocean mogliśmy podziwiać pełnię księżyca :))

darmowy hosting obrazków

Innego zaś dnia zaćmienie księżyca:)

Prawda,że piękne?:)))

sobota, 30 sierpnia 2008

Taki był cel wakacyjnego wylotu :). Sama nie wiem od czego zacząć...może od poczatku ;-).

Wylot był po południu, więc stres przed podróżą towarzyszył mi przez pół dnia i następne pół dnia w trakcie podróży. Opóźnienia w samym locie na wyspę raczej nie było. Podróż samolotem jakoś zniosłam, choć były momenty, że czułam się źle. Niestety trwała jak dla mnie za długo,ale czego się nie robi, by zobaczyć coś nowego :). Na miejscu byliśmy póżno w nocy. Potem już tylko zakwaterowani zostaliśmy w hotelu Mension Nazaret i rozpoczeliśmy błogie lenistwo :)).

Przed naszym apartamentem:

Hotel

Basen hotelowy:

hotel

Mieliśmy wykupioną opcję HB, więc jeśli chcieliśmy coś zjeść między śniadaniem a obiadokolacją, trzeba było udać się do miejscowych restauracji, by tam spróbować specjałów kuchni kanaryjskiej lub innej ;-).Śniadania były dla mnie zbyt monotonne, ale za to na obiadokolacji w formie bufetu, każdy znalazł coś pysznego dla siebie :-)).Na jedzonko nie mam co narzekać, wszak przybyło mi ponad kilo w ciągu dwóch tygodni!Boję się myśleć co będzie dalej..;-)

W czasie pobytu zrobiliśmy sobie wypad do stolicy wyspy Arrecife "ichnią" komunikacją.Podróż była z przygodami,ale ostatecznie dotarliśmy na miejsce.

Lanzarote-Arrecife

A tu zaobaczcie parę fotek z miejscowości, w której mieszkaliśmy:

Lanzarote-Costa Teguise

12.Szablony:

Szablon stworzyła Katemac.

Autorem zdjęcia jest r♥ceyt♥y: Scarlet berriment for Scarlet Sunday

Zmian graficznych dokonała Abulinka.